Kompleksowa obsługa informatyczna

Jeżeli nie znajdą Państwo w naszej ofercie odpowiedzi na swoje potrzeby, zapraszamy do kontaktu, a z pewnością postaramy się sprostać nowemu wyzwaniu.

Wdrożenia oprogramowania WAPRO ERP

Kompleksowe wdrożenia oprogramowania biznesowego w firmach o różnych branżach i strukturze organizacyjnej w tym w sieciach ogólnopolskich.

Opieka informatyczna

Umowy serwisowe oraz serwis na żądanie. Stałe wsparcie informatyków, serwisantów. Szybki czas reakcji i naprawy. Preferencje dla klientów z umowami serwisowymi

Zarządzanie infrastrukturą IT

Usługa zapewniająca ciągłość pracy infrastruktury IT, bezpieczeństwa danych, legalności oprogramowania, wiedzy o użytkownikach i ich aktywności. Dedykowana kadrze zarządzającej. więcej>>

Raporty i analizy danych

Dedykowane raporty wg. wymagań klientów dla oprogramowania WAPRO ERP w oparciu o Crystal Reports. Serwis oraz naprawy baz danych Microsoft SQL dla oprogramowania WAPRO ERP.

Dzierżawa urządzeń drukujących Kyocera

Szeroki wybór modeli od drukarek sieciowych po zaawansowane urządzenia wielofunkcyjne.
Korzystne warunki cenowe
Zapewnione materiały eksploatacyjne w ramach umowy
Kontrola techniczna i monitoring urządzeń więcej>>

Serwery i komputery Fujitsu

Dostarczamy i instalujemy serwery Fujitsu dla potrzeb baz danych i serwerów terminali. Naszym klientom proponujemy również usługę kolokacji serwerów w naszej serwerowni.

Urządzenia fiskalne

Pełna oferta urządzeń fiskalnych firm Posnet i Elzab. Pomożemy dobrać odpowiednie urządzenia fiskalne do Twojej Firmy. Wykonamy wdrożenie, instalację i zapewnimy serwis.

Pomoc zdalna

Serwis i konsultacje na komputerze klienta za pośrednictwem internetu.

Autoryzowany Serwis Asseco WAPRO

Serwis informatyczny Highcom Sp. z o.o.

Wieloletnie doświadczenie, wiedza oraz wyszkolony
zespół informatyków serwisantów i wdrożenowców
gwarantują naszym Klientom pomoc w każdym przypadku

Skontaktuj się z nami

Wdrożenia oprogramowania WAPRO ERP

Doświadczenie, zaufanie, profesjonalizm


Dla naszych konsultantów wdrożenie oprogramowania wspomagającego zarządzanie firmą nie polega na ustawieniu parametrów wdrażanego systemu oraz przeprowadzeniu szkoleń. Nasze działania wdrożeniowe dążą do maksymalizacji korzyści z użytkowania wdrożonego systemu przez naszych Klientów.



Programy w naszej ofercie

Nasze kompetencje w obszarach

%
Analiza i optymalizacja procesów
%
Gospodarka magazynowa i sprzedaż
%
Finanse i księgowość
%
Kadry i Płace
%
Środki Trwałe
%
Analizy danych i raportowanie
%
Internet B2C i B2B
%
Rozwiązania indywidualne

Opieka informatyczna

Pewność, profesjonalizm, bezpieczeństwo

Nasza oferta opieki

W ramach naszej oferty proponujemy naszym klientom szeroki wachlarz usług informatycznych pozwalający na dopasowanie poziomu opieki do indywidualnych wymagań Klienta. Począwszy od kompleksowej obsługi informatycznej w formie outsourcingu, poprzez umowy serwisowe, skończywszy na wykonywaniu usług na życzenie Klienta. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych narzędzi pomocy zdalnej jesteśmy w stanie zapewnić bardzo krótki czas reakcji a system ewidencji zadań startstop.pl zapewnia rzetelną rejestrację wykonanych czynności będącą podstawą do rozliczeń. Wszystkim ceniącym sobie bezpieczeństwo i komfort proponujemy zawarcie umowy serwisowej z naszą Firmą gwarantującej szereg korzyści.


  • Gwarantowany czas reakcji
  • Indywidualne dostosowany zakres opieki
  • Serwis na wezwanie w siedzibie Klienta
  • Wsparcie telefoniczne
  • Zdalna pomoc
  • Jasne zasady współpracy

Raporty i analizy danych

Rzetelna informacja jest kluczowa w procesie podejmowania właściwych decyzji

Raporty

Zakres realizowanych usług

Podstawową rola systemów informatycznych jest gromadzenie danych w celach ewidencyjnych oraz analitycznych. Nie powinno być to jednak celem samym w sobie. Dane zgromadzone w bazie danych po odpowiedniej obróbce stanowią podstawę do podejmowania decyzji biznesowych. W celu zwiększenia użyteczności oraz czytelności zgromadzonych informacji często konieczne jest ich właściwe grupowanie, sumowanie, sortowanie oraz prezentacja. Tym właśnie, między innymi, zajmuje się nasz zespół.


  • Wykonywanie raportów w technologii Crystal Reports
  • Modyfikacja wydruków i raportów w systemach WAPRO ERP
  • Wdrożenia modułu Wielowymiarowej Analizy Danych
  • Kontrola i naprawa baz danych MSSQL

Urządzenia fiskalne

Kasy i drukarki fiskalne w naszej ofercie.

Drukarki i kasy fiskalne POSNET i ELZAB

Popularne w naszym kraju, sprawdzone i niezawodne urządzenia fiskalne. Od małych mobilnych kas i drukarek fiskalnych, przez urządzenia stacjonarne do punktów o średnim natężeniu ruchu, po zaawansowane terminale systemowe.


  • Kasy fiskalne
  • Drukarki fiskalne
  • Doradztwo w wyborze modelu
  • Uprawnienia serwisowe
  • Fiskalizacja
  • Serwis
  • Zgodność z oferowanym przez nas oprogramowaniem
  • Przyjazne ceny

Serwery i komputery Fujitsu

Niezawodne, nowoczesne komputery oraz serwery.

Fujistu
fujitsuNiezawodny, wydajny, gwarantujący bezpieczeństwo danych sprzęt komputerowy FUJITSU. Komputery i serwery projektowane i produkowane są od podstaw - od obudowy przez zasilacz po płytę główną, z myślą o zastosowaniu w biznesie. Oferowane przez nas komputery, stacje robocze oraz serwery produkowane są najczęściej w fabryce Fujitsu w Niemczech.



  • Komputery Fujitsu ESPRIMO
  • Stacje robocze Fujitsu CELSIUS
  • Serwery Fujitsu PRIMERGY
  • Doradztwo
  • Dobór konfiguracji sprzętowych
  • Wdrożenia i montaż
  • Rozbudowy serwerów
  • Usługa kolokacji serwerów
  • Dedykowane, tańsze oprogramowanie systemowe

Pomoc zdalna

Wsparcie i usługi na komputerze klienta przez internet

Świadczymy pomoc zdalną. Dzięki odpowiedniemu narzędziu nasz serwisant, informatyk w kilka sekund nawiązuje połączenie internetowe z komputerem klienta. Dokładnie tak jakby był u niego i miał bezpośredni dostęp do komputera.

  • Niższa cena usługi !
  • Brak kosztów dojazdu !
  • Szybsza reakcja serwisu !
  • Krótszy czas realizacji !
  • Dogodniejszy termin wykonania !

Zasady Świadczenia Pomocy Zdalnej

Formularz zgody - wypełnienie jest jednorazowe

Formularz zgód dla potrzeb świadczenia usług zdalnych wymagany jest jednorazowo. Każdy nowy klient zainteresowany skorzystaniem z naszej pomocy zdalnej powinien zapoznać się z poniższymi warunkami i zasadami świadczenia usług zdalnych oraz potwierdzić swoją zgodę za pośrednictwem formularza. W przypadku braku takiej zgody, nasi konsultanci mogą odmówić świadczenia pomocy zdalnej.

Sposób świadczenia usługi pomocy zdalnej

Procedura jest bardzo prosta. Wystarczy pobrać narzędzie pomocy zdalnej z tej strony - klikając w banner, w prawym górnym rogu. Uruchomić go na swoim komputerze i podać naszemu serwisantowi kod ID oraz hasło które pojawią się na ekranie komputera. Nowi klienci którzy nie wypełnili jeszcze formularza zgód, proszeni są o jego wypełnianie. Czynność ta wymagana jest tylko raz

Koszty pomocy zdalnej / Opłaty za pomoc zdalną

Każda czynność wymagająca bezpośredniej interwencji serwisu jest rejestrowana w systemie rejestracji ewidencji czynności służbowych "StartStop". O tym czy dana czynność zostanie zafakturowana decyduje serwisant, który przed podjęciem działań serwisowych ma obowiązek uprzedzić o kosztach związanych z daną usługą. Koszty usługi świadczonej zdalnie naliczane są zgodnie z Cennikiem Usług. Czas poświęcony na wykonanie usługi rozliczany jest w zaokrągleniu do 30 minut,

Uwaga – czynności serwisowe wykonywane na nieaktualnych wersjach programów zawsze są odpłatne zgodnie z Cennikiem Usług

Termin i sposób otrzymania faktury

Faktura za wszystkie wykonane usługi wystawiana jest najpóźniej w następnym miesiącu po ich wykonaniu, ale nie dalej niż 15 dnia miesiąca. Na życzenie klienta - istnieje możliwość wystawienia faktury bezpośrednio po wykonaniu usługi. Faktury dostarczane są mailowo na adres podany w formularzu. Na życzenie klienta dostarczamy je również listownie.

Bezpieczeństwo

Narzędzie pomocy zdalnej to ogólnie znany i powszechnie stosowany program TeamViewer. TeamViewer to bezpieczne narzędzie do zdalnego zarządzania komputerami. Program działa wyłącznie po uruchomieniu go przez użytkownika (nie jest stale aktywny!!) a połączenie następuje przy użyciu jednorazowego hasła. Połączenia są realizowane przez zaszyfrowane kanały wykorzystujące 2048-bitową wymianę kluczy RSA i szyfrowanie sesji 256-bitowym kodem AES.

Formularz zgód dla pomocy zdalnej

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Telefon (wymagane)

DANE DO FAKTURY

Nazwa firmy (wymagane)

Adres-ulica, lokal (wymagane)

Kod pocztowy (wymagane)

Miasto (wymagane)

NIP (wymagane)


Kliknij w obrazek aby pobrać.