Wapro eBiuro
nowoczesny model pracy

Wapro eBiuro to rozwiązanie usprawniające pracę biura rachunkowego w zakresie obiegu dokumentów i wymiany danych z klientami biura. Szeroki zestaw funkcji dodatkowych tworzy nowoczesny system dostępny przez przeglądarkę internetową w modelu subskrypcyjnym. Dane przechowywane w chmurze co eliminuje potrzebę posiadania własnej infrastruktury serwerowej.

Skorzystaj z naszego Pakietu usług na start!

Każdy Klient, który zamówi u nas usługę Wapro eBiuro otrzymuje darmowe wsparcie wdrożeniowe w wymiarze 1 godziny na start !

Pracuj elastycznie

Sprawna wymiana dokumentów dzięki
Wapro eBiuro !

warsztaty

Dlaczego warto

Zobacz jak Wapro eBiuro może usprawnić procesy w Twoim biurze rachunkowym

Czym jest?

Usługa Wapro eBiuro

Pozwala na szybkie i bezpieczne przesyłanie dokumentów do klientów za pomocą skrzynki nadawczej i odbiorczej. Przekazane dokumenty są automatycznie przesyłane do Wapro ERP, gdzie można je księgować ręcznie lub automatycznie dzięki sztucznej inteligencji. Obsługa dokumentów KSeF jest możliwa dzięki Businesslink. System powiadomień zapewnia szybką komunikację z klientami.

test creator

Funkcjonalności Wapro eBiuro

Główne funkcje usługi Wapro eBiuro  

  • Przekazywanie dokumentów do biura
    eBiuro to superszybki i bezpieczny sposób na przekazywanie dokumentów między firmą a biurem rachunkowym. Dokumenty trafiają bezpośrednio do systemu Wapro ERP, gdzie są gotowe do dalszego przetwarzania. 
  • Podgląd dokumentów
    Dzięki przekazywaniu dokumentów w postaci obrazów lub plików PDF możemy zawsze do nich wrócić cez konieczności proszenia o nie pracownika biura rachunkowego. 
  • Statusy dokumentów
    Dzięki statusom dokumentów możemy współdziałać w zakresie opisu dokumentu np. pod względem klasyfikacji kosztów. 

eBiuro wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby automatycznie rozpoznawać i księgować Twoje dokumenty. Wystarczy, że klient przekaże plik PDF lub w innym formacie graficznym, a eBiuro zajmie się resztą. Niezbędna do tego jest usługa Businesslink.

System eBiuro automatycznie powiadomi Cię o dokumentach, zmianach statusu, terminach płatności i podatkach. Zyskasz pełną kontrolę nad księgowością, oszczędzając czas. Dostosuj powiadomienia do swoich potrzeb i miej najważniejsze informacje zawsze pod ręką.

Przesyłaj dokumenty KSeF bezpośrednio z Wapro ERP do eBiura, gdzie możesz je łatwo procedować: akceptować, odrzucać, dodawać koszty i uwagi, a następnie przekazywać do automatycznego zaksięgowania. Niezbędna do tego jest usługa Businesslink.

Cennik Wapro eBiuro

Zamów platformę eBiuro bez ryzyka
dzięki 30 dniowemu okresowi testowemu  

  • Usługa dostępna dla użytkowników wapro fakir i wapro kaper
  • Dodatkowe funkcje dzięki platformie businesslink wapro ksef

4,99 PLN
netto/mies./użytkownik

rozwój pracowników
  • Integracja KSeF
  • OCR z AI (wkrótce)

zapytaj o cenę
netto/mies./użytkownik

rozwój pracowników

Najczęściej zadawane pytania

Pracownik magazynu

Jakie są konteksty pracy użytkowników eBiura?

W Wapro eBiuro wyróżniamy dwa zasadnicze konteksty pracy:

Klienta – oferuje różne opcje procesowania dokumentów, w zależności od tego, czy użytkownik jest udziałowcem, czy pracownikiem udziałowca.

Księgowego – zapewnia pełne możliwości procesowania dokumentów w systemie.

W jakich formatach mogę wysyłać dokumenty do eBiura?

Portal stanowi przede wszystkim platformę umożliwiającą klientom firmy/biura rachunkowego przesyłanie dokumentów w formacie elektronicznym (m.in. PDF, JPG, JPEG, PNG, SVG, GIF) do biura lub działu księgowości. Klienci mogą również akceptować dokumenty pobrane z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) oraz klasyfikować rodzaje kosztów za pomocą zdefiniowanego słownika, co usprawnia obieg informacji.

Jak wygląda proces wdrożenia eBiura?

Proces wdrożenia usługi eBiuro składa się z następujących czynności:
1. Założenie konta usługi eBiuro
2. Ustawienie konfiguracji i parametrów pracy
3. Integracja z modułami księgowymi
4. Zaproszenie użytkowników ze strony klienta biura
5. Przeprowadzenie konfiguracji dekretacji dokumentów

W jaki sposób zakupić oprogramowanie?

Wystarczy, że skorzystają Państwo z poniższego linku:

Wypróbuj przez 30 dni za darmo

Zachęcamy do założenia konta z naszego linku lub ze wskazaniem numeru NIP: 9462620368 (NIP Partnera Highcom Sp. z o.o.), tylko w takim przypadku będą mogli Państwo skorzystać z bezpłatnych usług wsparcia dla nowych klientów w wymiarze 1 godziny.

Po pomyślnym procesie rejestracyjnym licencja do oprogramowania zostanie przyznana automatycznie.

Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skontaktuj się z naszym pracownikiem

Skontaktuj się i przetestuj bezpłatnie produkt

Szanując Państwa czas, proponujemy wsparcie w procesie rejestracji usługi Wapro Anywhere. Nasz konsultant pomoże w wyborze odpowiedniego wariantu i przeprowadzi przez proces rejestracji. Zapraszamy !

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Zgody