Dzierżawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera

FABRYCZNIE NOWE URZĄDZENIA MARKI KYOCERA

Kyocera to światowy potentat na rynku urządzeń drukujących oferujący najlepsze obecnie drukarki i urządzenia wielofunkcyjne dla biznesu. Drukarki laserowe Kyocera to urządzenia stworzone, by oszczędzać. Wyjątkowo niskie koszty eksploatacji oraz bezawaryjność decydują iż Kyocera jest najczęściej wybieraną marką w biznesie.

SZEROKI WYBÓR MODELI I FUNKCJONALNOŚCI

Od prostych laserowych drukarek sieciowych po zaawansowane urządzenia wielofunkcyjne. Oferta obejmuje urządzenia monochromatyczne oraz kolorowe. Urządzenia wielofunkcyjne z funkcjami kopiarki, drukarki, kolorowego skanera, faksu. W zależności od potrzeb wyposażane w moduły dodatkowe oraz rozbudowy fabryczne.

DOGODNE WARUNKI UMOWY WYNAJMU

Okresy dzierżawy: 36, 48 i 60 miesięcy
Korzystne warunki zakończenia umowy;
- wykup urządzenia na własność w kwocie ostatniej opłaty abonamentowej,
- podpisanie nowej umowy serwisowej z abonamentem miesięcznym jedynie „za kopię”
- kolejna umowa z wynajmem nowego urządzenia

PRZYKŁAD - DZIERŻAWA URZĄDZENIA KYOCERA FS-4200 DN
Okres wynajmu Abonament miesięcznie Opłata za kopię A4 mono
36 miesięcy 66,00 PLN 0,036 PLN
48 miesięcy 52,00 PLN 0,036 PLN
60 miesięcy 43,00 PLN 0,036 PLN

ZAPEWNIONE SERWISY I PRZEGLĄDY W RAMACH ABONAMENTU W SIEDZIBIE KLIENTA

Umowa gwarantuje stałą opiekę techniczną świadczoną przez autoryzowany serwis urządzeń Kyocera. Zarówno zaplanowane przeglądy w miejscu instalacji jak i serwis urządzeń w przypadku awarii świadczony jest w ramach podpisanej umowy

ZAPEWNIONE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE W RAMACH ABONAMENTU

Usługodawca zapewnia i dostarcza materiały eksploatacyjne takie jak: tonery, bębny w trakcie całego okresu obowiązywania umowy.

ZDALNY MONITORING ORAZ KONTROLA TECHNICZNA URZĄDZEŃ

Wydzierżawione urządzenia mogą być monitorowane przez autoryzowany serwis zdalnie. Dzięki temu wszystkie parametry pracy drukarek są widoczne dla serwisu na bieżąco.

URZĄDZENIE ZASTĘPCZE NA CZAS NAPRAWY

W przypadku awarii reakcja serwisu na zgłoszenie następuje maksymalnie w ciągu 12 godzin. Usługodawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż wynajmowane na czas naprawy.