Kompleksowa obsługa informatyczna
Jeżeli nie znajdą Państwo w naszej ofercie odpowiedzi na swoje potrzeby, zapraszamy do kontaktu, a z pewnością postaramy się sprostać nowemu wyzwaniu.
Wdrożenia oprogramowania WAPRO ERP
Kompleksowe wdrożenia oprogramowania biznesowego w firmach o różnych branżach i strukturze organizacyjnej w tym w sieciach ogólnopolskich.
Opieka informatyczna
Umowy serwisowe oraz serwis na żądanie. Stałe wsparcie informatyków, serwisantów. Szybki czas reakcji i naprawy. Preferencje dla klientów z umowami serwisowymi
Zarządzanie infrastrukturą IT
Usługa zapewniająca ciągłość pracy infrastruktury IT, bezpieczeństwa danych, legalności oprogramowania, wiedzy o użytkownikach i ich aktywności. Dedykowana kadrze zarządzającej. więcej>>
Raporty i analizy danych
Dedykowane raporty wg. wymagań klientów dla oprogramowania WAPRO ERP w oparciu o Crystal Reports. Serwis oraz naprawy baz danych Microsoft SQL dla oprogramowania WAPRO ERP.
Dzierżawa urządzeń drukujących Kyocera
Szeroki wybór modeli od drukarek sieciowych po zaawansowane urządzenia wielofunkcyjne. Korzystne warunki cenowe Zapewnione materiały eksploatacyjne w ramach umowy Kontrola techniczna i monitoring urządzeń więcej>>
Serwery i komputery Fujitsu
Dostarczamy i instalujemy serwery Fujitsu dla potrzeb baz danych i serwerów terminali. Naszym klientom proponujemy również usługę kolokacji serwerów w naszej serwerowni.
Urządzenia fiskalne
Pełna oferta urządzeń fiskalnych firm Posnet i Elzab. br> Pomożemy dobrać odpowiednie urządzenia fiskalne do Twojej Firmy. br> Wykonamy wdrożenie, instalację i zapewnimy serwis.
Pomoc zdalna
Serwis i konsultacje na komputerze klienta za pośrednictwem internetu.
Wdrożenia oprogramowania WAPRO ERP
Doświadczenie, zaufanie, profesjonalizm
Dla naszych konsultantów wdrożenie oprogramowania wspomagającego zarządzanie firmą nie polega na ustawieniu parametrów wdrażanego systemu oraz przeprowadzeniu szkoleń. Nasze działania wdrożeniowe dążą do maksymalizacji korzyści z użytkowania wdrożonego systemu przez naszych Klientów.
Nasze kompetencje w obszarach
Opieka informatyczna
Pewność, profesjonalizm, bezpieczeństwo
Nasza oferta opieki
- Gwarantowany czas reakcji
- Indywidualne dostosowany zakres opieki
- Serwis na wezwanie w siedzibie Klienta
- Wsparcie telefoniczne
- Zdalna pomoc
- Jasne zasady współpracy
Raporty i analizy danych
Rzetelna informacja jest kluczowa w procesie podejmowania właściwych decyzji
Zakres realizowanych usług
- Wykonywanie raportów w technologii Crystal Reports
- Modyfikacja wydruków i raportów w systemach WAPRO ERP
- Wdrożenia modułu Wielowymiarowej Analizy Danych
- Kontrola i naprawa baz danych MSSQL
Urządzenia fiskalne
Kasy i drukarki fiskalne w naszej ofercie.
Drukarki i kasy fiskalne POSNET i ELZAB
- Kasy fiskalne
- Drukarki fiskalne
- Doradztwo w wyborze modelu
- Uprawnienia serwisowe
- Fiskalizacja
- Serwis
- Zgodność z oferowanym przez nas oprogramowaniem
- Przyjazne ceny
Serwery i komputery Fujitsu
Niezawodne, nowoczesne komputery oraz serwery.
- Komputery Fujitsu ESPRIMO
- Stacje robocze Fujitsu CELSIUS
- Serwery Fujitsu PRIMERGY
- Doradztwo
- Dobór konfiguracji sprzętowych
- Wdrożenia i montaż
- Rozbudowy serwerów
- Usługa kolokacji serwerów
- Dedykowane, tańsze oprogramowanie systemowe
Pomoc zdalna
Wsparcie i usługi na komputerze klienta przez internet
Świadczymy pomoc zdalną. Dzięki odpowiedniemu narzędziu nasz serwisant, informatyk w kilka sekund nawiązuje połączenie internetowe z komputerem klienta. Dokładnie tak jakby był u niego i miał bezpośredni dostęp do komputera.
- Niższa cena usługi !
- Brak kosztów dojazdu !
- Szybsza reakcja serwisu !
- Krótszy czas realizacji !
- Dogodniejszy termin wykonania !
Zasady Świadczenia Pomocy Zdalnej
Każdy klient zainteresowany skorzystaniem z naszej pomocy zdalnej powinien zapoznać się z poniższymi warunkami i zasadami świadczenia usług zdalnych oraz potwierdzić swoją zgodę za pośrednictwem formularza. W przypadku braku takiej zgody, nasi konsultanci mogą odmówić świadczenia pomocy zdalnej.
Procedura jest bardzo prosta. Wystarczy pobrać narzędzie pomocy zdalnej - klikając w banner znajdujący się poniżej, pod formularzem zgody. Uruchomić go na swoim komputerze i podać naszemu serwisantowi kod ID oraz hasło które pojawią się na ekranie komputera.
Każda czynność wymagająca bezpośredniej interwencji serwisu jest rejestrowana w systemie rejestracji ewidencji czynności służbowych "StartStop". O tym czy dana czynność zostanie zafakturowana decyduje serwisant. Koszty usługi świadczonej zdalnie naliczane są zgodnie z Cennikiem Usług. Czas poświęcony na wykonanie usługi rozliczany jest w zaokrągleniu do 30 minut,
Uwaga – czynności serwisowe wykonywane na nieaktualnych wersjach programów zawsze są odpłatne zgodnie z Cennikiem Usług
Faktura za wszystkie wykonane usługi wystawiana jest najpóźniej w następnym miesiącu po ich wykonaniu, ale nie dalej niż 15 dnia miesiąca. Faktury dostarczane są mailowo na adres klienta zarejestrowany w kartotece systemu sprzedażowego.
Narzędzie pomocy zdalnej to ogólnie znany i powszechnie stosowany program TeamViewer. TeamViewer to bezpieczne narzędzie do zdalnego zarządzania komputerami. Program działa wyłącznie po uruchomieniu go przez użytkownika (nie jest stale aktywny!!) a połączenie następuje przy użyciu jednorazowego hasła. Połączenia są realizowane przez zaszyfrowane kanały wykorzystujące 2048-bitową wymianę kluczy RSA i szyfrowanie sesji 256-bitowym kodem AES.