Case studies

Wapro B2C – pierwsze kroki…

Twój własny sklep internetowy

W świecie dynamicznej sprzedaży B2C liczy się prezentacja asortymentu, przejrzystość
i pełna kontrola nad ofertą. WAPRO B2C to idealne uzupełnienie systemu WAPRO Mag, które pozwoli przekuć dane magazynowe w systemie sprzedażowym Wapro w atrakcyjną, zawsze aktualną prezentację asortymentu w Internecie. Dzięki temu rozwiązaniu Twoja firma zyska:

  • Pełną automatyzację – stany magazynowe, ceny oraz opisy produktów są na bieżąco synchronizowane między WAPRO Mag a Twoją platformą sprzedażową
  • Elastyczną prezentację asortymentu – można dowolnie konfigurować katalog online, eksponując bestsellery, nowości czy towary z promocji, a także grupować produkty według kategorii czy parametrów technicznych
  • Szybszą realizacje sprzedaży – synchronizacja sklepu z WAPRO Mag eliminuje konieczność wpisywania dokumentów przez handlowców.

Integracja Wapro Mag i B2C

Chciałbym rozpocząć sprzedaż w Internecie produktów z mojego systemu ERP

Wapro B2C umożliwia prezentację asortymentu z systemu handlowo magazynowego dla klientów sklepu. Integracja platformy z Wapro MAG pozwala w prosty sposób zaprezentować artykuły w Internecie. Konfiguracja platformy daję Ci pełny wachlarz ustawień i konfiguracji, dzięki czemu można prezentować asortyment wedle własnego uznania. Wystarczy oznaczyć dany asortyment w Magu jako dostępny w sklepie internetowym. Dzięki takiemu ustawieniu produkt jest już dostępny dla Twoich klientów na platformie

Po przeprowadzeniu synchronizacji Wapro B2C z Wapro MAG w łatwy sposób można zaprezentować asortyment na stronie.

Wapro B2C - artykuły w sklepie

Prezentacja produktu w sklepie internetowym, media:

  • Zdjęcia produktu – mogą być pobierane zarówno z kartoteki asortymentowej w samym Wapro Mag jak i można je dodać już z poziomu platformy Wapro B2C
  • Dodatkowym uatrakcyjnieniem prezentacji swoich produktów, mogą być pliki video np. filmów z Youtube, które kontrahenci mogą oglądać bezpośrednio w Twoim sklepie internetowym.
Wapro B2C - media, zdjęcie

Dodane media; zdjęcia i filmy – widoczne są w wielu miejscach sklepu internetowego np:

  • Na liście produktów
  • W podglądzie szczegółowym produktu na stronie internetowej
Wapro B2C - zdjęcie

Poza domyślną synchronizacją cen, stanów magazynowych czy zdjęć, Wapro B2BC oferuję szereg dodatkowych ustawień sprzedaży na platformie np:

  • Ukrywanie cen produktów – warto użyć tej opcji, jeśli chcemy zainteresować klienta nowym produktem, ale nie została rozpoczęta jego sprzedaż
  • Etykietowanie produktów – odpowiednie przypisanie artykułów do etykiet i kategorii produktów można przykładowo wykorzystać do prezentacji artykułów wkrótce dostępnych w sprzedaży na oddzielnej stronie
Wapro B2C - etykiety
  • Etykiety są też świetną opcją dla prezentacji wybranego asortymentu na stronie głównej. Dzięki temu klient wchodzący do sklepu od razu widzi promowany przez nas towar oznaczony stosowną etykietą – np. „nowość” czy „wkrótce w sprzedaży”

Zainteresowany?
Zostaw kontakt oddzwonimy!

Zostaw kontakt
Usotępnij ten artykuł: