W świecie dynamicznej sprzedaży B2C liczy się prezentacja asortymentu, przejrzystość i pełna kontrola nad ofertą. WAPRO B2C to idealne uzupełnienie systemu WAPRO Mag, które pozwoli przekuć dane magazynowe w systemie sprzedażowym Wapro w atrakcyjną, zawsze aktualną prezentację asortymentu w Internecie. Dzięki temu rozwiązaniu Twoja firma zyska:
Pełną automatyzację – stany magazynowe, ceny oraz opisy produktów są na bieżąco synchronizowane między WAPRO Mag a Twoją platformą sprzedażową
Elastyczną prezentację asortymentu – można dowolnie konfigurować katalog online, eksponując bestsellery, nowości czy towary z promocji, a także grupować produkty według kategorii czy parametrów technicznych
Szybszą realizacje sprzedaży – synchronizacja sklepu z WAPRO Mag eliminuje konieczność wpisywania dokumentów przez handlowców.
Integracja Wapro Mag i B2C
Chciałbym rozpocząć sprzedaż w Internecie produktów z mojego systemu ERP
Wapro B2C umożliwia prezentację asortymentu z systemu handlowo magazynowego dla klientów sklepu. Integracja platformy z Wapro MAG pozwala w prosty sposób zaprezentować artykuły w Internecie. Konfiguracja platformy daję Ci pełny wachlarz ustawień i konfiguracji, dzięki czemu można prezentować asortyment wedle własnego uznania. Wystarczy oznaczyć dany asortyment w Magu jako dostępny w sklepie internetowym. Dzięki takiemu ustawieniu produkt jest już dostępny dla Twoich klientów na platformie
Po przeprowadzeniu synchronizacji Wapro B2C z Wapro MAG w łatwy sposób można zaprezentować asortyment na stronie.
Prezentacja produktu w sklepie internetowym, media:
Zdjęcia produktu – mogą być pobierane zarówno z kartoteki asortymentowej w samym Wapro Mag jak i można je dodać już z poziomu platformy Wapro B2C
Dodatkowym uatrakcyjnieniem prezentacji swoich produktów, mogą być pliki video np. filmów z Youtube, które kontrahenci mogą oglądać bezpośrednio w Twoim sklepie internetowym.
Dodane media; zdjęcia i filmy – widoczne są w wielu miejscach sklepu internetowego np:
Na liście produktów
W podglądzie szczegółowym produktu na stronie internetowej
Poza domyślną synchronizacją cen, stanów magazynowych czy zdjęć, Wapro B2BC oferuję szereg dodatkowych ustawień sprzedaży na platformie np:
Ukrywanie cen produktów – warto użyć tej opcji, jeśli chcemy zainteresować klienta nowym produktem, ale nie została rozpoczęta jego sprzedaż
Etykietowanie produktów – odpowiednie przypisanie artykułów do etykiet i kategorii produktów można przykładowo wykorzystać do prezentacji artykułów wkrótce dostępnych w sprzedaży na oddzielnej stronie
Etykiety są też świetną opcją dla prezentacji wybranego asortymentu na stronie głównej. Dzięki temu klient wchodzący do sklepu od razu widzi promowany przez nas towar oznaczony stosowną etykietą – np. „nowość” czy „wkrótce w sprzedaży”