Dzierżawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera
FABRYCZNIE NOWE URZĄDZENIA MARKI KYOCERA
Kyocera to światowy potentat na rynku urządzeń drukujących oferujący najlepsze obecnie drukarki i urządzenia wielofunkcyjne dla biznesu. Drukarki laserowe Kyocera to urządzenia stworzone, by oszczędzać. Wyjątkowo niskie koszty eksploatacji oraz bezawaryjność decydują iż Kyocera jest najczęściej wybieraną marką w biznesie.
SZEROKI WYBÓR MODELI I FUNKCJONALNOŚCI
Od prostych laserowych drukarek sieciowych po zaawansowane urządzenia wielofunkcyjne. Oferta obejmuje urządzenia monochromatyczne oraz kolorowe. Urządzenia wielofunkcyjne z funkcjami kopiarki, drukarki, kolorowego skanera, faksu. W zależności od potrzeb wyposażane w moduły dodatkowe oraz rozbudowy fabryczne.
DOGODNE WARUNKI UMOWY WYNAJMU
Okresy dzierżawy: 36, 48 i 60 miesięcy Korzystne warunki zakończenia umowy; - wykup urządzenia na własność w kwocie ostatniej opłaty abonamentowej, - podpisanie nowej umowy serwisowej z abonamentem miesięcznym jedynie „za kopię” - kolejna umowa z wynajmem nowego urządzenia
PRZYKŁAD - DZIERŻAWA URZĄDZENIA KYOCERA FS-4200 DN | ||
Okres wynajmu | Abonament miesięcznie | Opłata za kopię A4 mono |
36 miesięcy | 66,00 PLN | 0,036 PLN |
48 miesięcy | 52,00 PLN | 0,036 PLN |
60 miesięcy | 43,00 PLN | 0,036 PLN |
ZAPEWNIONE SERWISY I PRZEGLĄDY W RAMACH ABONAMENTU W SIEDZIBIE KLIENTA
Umowa gwarantuje stałą opiekę techniczną świadczoną przez autoryzowany serwis urządzeń Kyocera. Zarówno zaplanowane przeglądy w miejscu instalacji jak i serwis urządzeń w przypadku awarii świadczony jest w ramach podpisanej umowy
ZAPEWNIONE MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE W RAMACH ABONAMENTU
Usługodawca zapewnia i dostarcza materiały eksploatacyjne takie jak: tonery, bębny w trakcie całego okresu obowiązywania umowy.
ZDALNY MONITORING ORAZ KONTROLA TECHNICZNA URZĄDZEŃ
Wydzierżawione urządzenia mogą być monitorowane przez autoryzowany serwis zdalnie. Dzięki temu wszystkie parametry pracy drukarek są widoczne dla serwisu na bieżąco.
URZĄDZENIE ZASTĘPCZE NA CZAS NAPRAWY
W przypadku awarii reakcja serwisu na zgłoszenie następuje maksymalnie w ciągu 12 godzin. Usługodawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż wynajmowane na czas naprawy.