e-Commerce Chatbot

Nowa usługa w Wapro e-Commerce Chatbot udziela odpowiedzi na najczęściej zadawane i powtarzające się pytania klientów.

Rozwiązanie, jakim jest chatbot, to nie tylko najgorętszy trend technologiczny w e-Commerce, to przede wszystkim kluczowa inicjatywa, na którą nasi klienci oddali swoje głosy w planach rozwojowych Wapro e-Commerce na rok 2022.


  • Pełni funkcję wirtualnego doradcy
  • Działa 24/7/365
  • Automatyzuje procesy w firmie
  • Gotowe, skonfigurowane i działające rozwiązanie
  • Chatbot obsłuży zapytania Twojego klienta
  • Jest dostępny w językach PL i ENG.
  • Posiada opcję głosowego zadawania pytań (w Google Chrome),
  • Podpowiada ścieżkę rozmowy i odpowiada na pytania użytkowników.
  • dostosowuje się do urządzeń mobilnych.

Pakiet rozwiązań wapro dla eCommerce

Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy

Masz pytania? Napisz do nas!

Wybór systemu ERP powinien być bardzo przemyślany i oparty na solidnych argumentach. Pozwól, że odpowiemy na Twoja pytania i wątpliwości lub przygotujemy dla Ciebie wstępną ofertę.