e-Commerce Chatbot
Nowa usługa w Wapro e-Commerce Chatbot udziela odpowiedzi na najczęściej zadawane i powtarzające się pytania klientów.
Rozwiązanie, jakim jest chatbot, to nie tylko najgorętszy trend technologiczny w e-Commerce, to przede wszystkim kluczowa inicjatywa, na którą nasi klienci oddali swoje głosy w planach rozwojowych Wapro e-Commerce na rok 2022.
- Pełni funkcję wirtualnego doradcy
- Działa 24/7/365
- Automatyzuje procesy w firmie
- Gotowe, skonfigurowane i działające rozwiązanie
- Chatbot obsłuży zapytania Twojego klienta
- Jest dostępny w językach PL i ENG.
- Posiada opcję głosowego zadawania pytań (w Google Chrome),
- Podpowiada ścieżkę rozmowy i odpowiada na pytania użytkowników.
- dostosowuje się do urządzeń mobilnych.
Pakiet rozwiązań wapro dla eCommerce
Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy
Masz pytania? Napisz do nas!
Wybór systemu ERP powinien być bardzo przemyślany i oparty na solidnych argumentach. Pozwól, że odpowiemy na Twoja pytania i wątpliwości lub przygotujemy dla Ciebie wstępną ofertę.